Ford Focus MK3 Lift kombi, 2017 r. Titanium, 1.5 TDCi, PowerShift (II gen.)
Wyposażenie – kluczowe pozycje:
Układ ruszania pod górkę
Elektryczne sterowanie wszystkich okien
Pakiet chrom – listwy, ramki, grill
Ogrzewana elektrycznie przednia i tylna szyba
Elektrycznie podgrzewane, składane i sterowane lusterka boczne
Elektro chromatyczne lusterko wsteczne
Schowek na okulary w podsufitce
Tapicerka ze wstawkami ze skóry
Środkowy podłokietnik ze schowkiem z przodu i z tyłu
Elektrycznie sterowany fotel kierowcy
Ogrzewane przednie fotele
Przednie fotele z ręcznie regulowanym podparciem odcinka lędźwiowego
Fabryczny hak z demontowalną główką
Blokada Bezpieczeństwa Dla Dzieci
Składana na płasko tylna kanapa
Centralny Zamek i immobilizer
System bezkluczykowy KeyLessGo – uruchamianie silnika oraz otwieranie i zamykanie drzwi oraz bagażnika
Ogrzewane dysze spryskiwaczy
Spryskiwacz reflektorów przednich
Poduszki powietrzne dla kierowcy, pasażera oraz kurtyny boczne
Koło zapasowe
Czujniki ciśnienia w oponach
Kute felgi aluminiowe 7.0 X 16″
System Start/Stop
Elektryczna nagrzewnica PTC w kabinie
Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja
System zapobiegania kolizjom w mieście
Czujnik deszczu i automatyczne wycieraczki
Podgrzewana kierownica
Tempomat i regulacja ograniczenia prędkości
Komputer Sync 3 z wbudowaną nawigacjąi najnowszymi mapami F13
Apple CarPlay oraz Android Auto
Zaawansowany układ automatycznego parkowania prostopadłego i równoległego
Sterowanie z kierownicy
Kamera cofania
Przednie skrętne i samopoziomujące się reflektory Biksenon z paskami LED
Tyle lampy LED
Wewnętrzne oświetlenie Ambient LED – wielokolorowe
Witam serdecznie,
mam do zaoferowania oszczędnego Forda Focusa MK3 Lift kombi z 2017 roku w wersji Titanium, z silnikiem 1.5 TDCi i skrzynią PowerShift (II gen.), co nadaje mu dynamicznego sznytu. Użytkuję go od marca 2023 roku. Przejechałem w tym czasie 25 tyś km. Stan samochodu uważam za bardzo dobry, nie wymagający żadnych inwestycji. Rzeczywiste spalanie z mojego okresu użytkowania według raportu ze skrupulatnie uzupełnianej aplikacji to 5.8L/100km.
Zapraszam do kontaktu. Sprzedaż na umowę kupna-sprzedaży, zgadzam się na wizytę w ASO oraz na dowolnej SKP.
Historia pojazdu:
Samochód został przeze mnie sprowadzony z Niemiec w marcu 2023 roku jako sprawny/bezwypadkowy, na kołach. Jestem jego trzecim właścicielem (pierwszym w Polsce). Dla zainteresowanych udostępnię dokładny spis wraz z dowodami zakupu za wszelkie naprawy w Niemczech oraz te wykonywane podczas mojego użytkowania.
Stan techniczny:
Ubezpieczenie ważne jest do kwietnia 2026, a badanie techniczne do marca 2026. Obecny przebieg 242 tyś. km (potwierdzony w raportach). Auto zadbane, użytkowane do dojazdu do pracy w cyklu mieszanym (droga ekspresowa, krajowa oraz miasto). Zarówno silnik jak i skrzynia działają równo, płynnie i bez zarzutów. Zawieszenie nie wykazuje żadnych oznak zużycia. DPF jest w bardzo dobrym stanie – wypala się do końca i równo co 300-400 km. Auto zakwalifikowane zostało do akcji serwisowej 24E06, która w razie wykrycia awarii filtra wymieni go na nowy – więc można spać spokojnie. Auto doinwestowane, nie wymaga wkładu własnego.
Poza tym:
Zestaw filtrów + olej (płukanka i cerazmizer) zrobiony przy 239 tyś. km
Tarcze + klocki przód wymienione przy 218 tyś.km
Klocki tył wymienione przy 222 tyś. km
Olej w skrzynii biegów + filtr wymieniony przy 222 tyś.km
Rozrząd wraz z fabrycznie wadliwym kołem pompy wtryskowej oraz kołem wałka rozrządu wymieniony przy 220 tyś.km
Akumulator jest roczny
Jeden komplet kół aluminiowych – oryginalne
Opony wielosezonowe Michelin CrossClimate 2 – roczne, zmienione przy 230 tyś km.
Wymieniony pasek osprzętu wraz z napinaczem, odma, główna poduszka silnika
Dane techniczne:
Marka: FORD
Model: Focus
Data produkcji: 18/05/2017
Nadwozie: Kombi
Napęd: przód
Skrzynia Biegów: 6-bieg PowerShift 6DCT450- MPS6 drugiej generacji
Wersja wyposażenia: Titanium
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kolor lakieru: Shadow Black (Mica)
Silnik: 1,5 TDCi Diesel
Tapicerka i kolor wnętrza: Capretto/Groove Charcoal Black
VIN: WF06XXGCC6HB44972