Wsk sport s2 665681329

Łuków, powiat łukowski, województwo lubelskie, Polska
Rok produkcji: 1 975
Poj. silnika cm³: 175

Osoby zainteresowane zachecam do kontaktu, mniej do czytania tej lektury poniżej. Witam . Posiadam na sprzedaż wsk s2 na rynek angielski. Motocyklowi nadano charakter enduro, poprzez teleskopy przednie zawieszone na aluminiowych półkach, szeroką kierownicę o charakterze crossowym oraz crossowe błotniki. W tym modelu zastosowano importowane części: cewka i iskrownik szwedzkiej firmy SEM, lampę tylną oraz prostownik angielskiej firmy Lucas, oraz niemieckie gaźniki firmy Bing. Malowanie i crossowe opony Continental dopełniały całości. Motocykl wyprodukowano w liczbie 2962 egzemplarzy, z czego około połowa trafiła na rynek zagraniczny w rozliczeniu za importowane części. Typ motocykla: WSK 175 M21W2S2 Masa w stanie suchym w kg: 111 Prędkość maksymalna: 100 km/h Zużycie paliwa przy prędkości 80 km/h: 3,5-4 l/100 km Wymiary Długość: 2000 mm Rozstaw osi: 1320 mm Szerokość: 860 mm Wysokość: 1080 mm Podwozie Rama: Pojedyncza zamknięta spawana z rur Zawieszenie koła przedniego: Widelec teleskopowy ze sprężynami śrubowymi i tłumieniem olejowym. Skok zawieszenia przedniego: 150 mm Zawieszenie koła tylnego: Wahacz wleczony z elementami resorującymi Średnica bębnów hamulcowy szczękowych w mm: 135 Ogumienie koła przedniego 1,85Bx19″ lub 3,00×19″ terenowe Ogumienie koła tylnego 3,25×18″ terenowe Ciśnienie w ogumieniu przód/tył w kg/cm3: 1,3/1,8 Silnik Typ: 059-1 (W2BExS lub W2BxExS zależnie od książki) Rodzaj: Gaźnikowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym Liczba i układ cylindra: jednocylindrowy, stojący, odchylony do przodu 15° Pojemność skokowa w cm3: 173,4 Średnica cylindra w mm: 61 Skok tłoka w mm: 59,5 Stopień sprężania: 9 Ciśnienie sprężania: 735 kPa (7,5 kG/cm3) Moc maksymalna w KM (kW): 14 (10,3) Prędkość obrotowa maksymalna dla mocy: 6300 obr./min Moment obrotowy w Nm: 16,31 (1,7 kGm) przy 5700 obr./min Rodzaj rozrządu: symetryczny, krawędziami tłoka Kąt otwarcia okna kanału ssącego: 158° obrotu wału korbowego Kąt otwarcia okna kanału dolotowego: 120° obrotu wału korbowego Kąt otwarcia okna kanału wylotowego: 166° obrotu wału korbowego Paliwo: benzyna LO 94 Smarowanie silnika: Mieszanka ze stosunkiem oleju do paliwa 1:30 Gaźnik: Bing 1/26/125/II Zapłon: Iskrownikowy Optymalne wyprzedzenie zapłonu przed ZZ w mm: 3,5-3,9 Przerwa na przerywaczu przy maks. rozwarciu w mm: 0,3-0,4 Zalecana świeca zapłonowa w skali Bosch lub KLG: 250-260 lub F100 Odstęp elektor świecy w mm: 0,5-0,6 Filtr powietrza: Siatkowy, zwilżany olejem z benzyna (1:1) Sprzęgło: Mokre z wkładkami korkowymi 4 tarczowe Skrzynka biegów: 4 biegowa Zespół przeniesienia napędu: zblokowane z silnikiem Przełożenia na poszczególnych biegach: 1-2,93 2-1,7************,0 Przełożenia na poszczególnych biegach w silnikach od nr 123280: 1-3,24 2-2,18 3-1,49 4-1,0 Smarowanie zespołów przeniesienia napędu: olejem, rozbryzgowo Ilość oleju smarowania zespołów przeniesienia napędu: 0,7 l Wyprowadzenie napędu: Kołem zębatym łańcuchowym o podziałce 12,7 mm (1/2″) 15 zębów i szer. 7 mm Koło zębate duże: M21W2S2 45 zębów Łańcuch: M21W2S2 122 ogniwa, dl. 1549,4 mm Instalacja elektryczna Źródło energii elek.: Iskrownik-prądnica SEM K1/80 produkcji szwedzkiej Akumulator kwasowy 6V: 3MA3 8 Ah, gęstość elekt. 1,28 g/cm3 Prostownik firmy Lucas Lampa przednia: żarówka światła głównego 12V-35/35W, żarówka światła postojowego 6V-4W, żarówka oświetlająca szybkościomierz 6V-2W Lampa tylna: żarówka światła postojowego 6V-5W, żarówka światła stop 6V-15W lub 6V-21W Sygnał dźwiękowy: SES 6V Stacyjka: 5 położeniowa typu 70-16, pozycja 1 kluczyka zapewnia prąd ładowania 2 A, pozycja 2 kluczyka zapewnia prąd ładowania 3,5 A Pojemności Zbiornik paliwa l (dm3): 8,5 Teleskopy cm3: 90 Skrzynka biegów l (dm3): 0,7

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.